Monday, June 7, 2010

Tak Tahan Daulat !!!!!!

Hari Sabtu baru ni (05.06.10).. genapla 44hari Cik Pida kita habis berpantang... maka dengan x tahan daulatnya pada hari Ahad (06.06.10)...kami berjimba ronda2 kat Jusco Perda.. hahaha...


P6062025

Qaseh muka xtahan.. cam penat sgt...hahaha...

P6062026

jom..jom..kat situ ade SALE !!!!!

Si Kecik Qaseh tu pon.. kalau x cukup susah nak tgk dia celik mata luas2... asyik tido memanjang.. bila dah bawa keluar berjalan... langsung x nak tido.... bukan main dia...


P6062027

gambar ngan Maksu HARUS ada k.... wajib...

Abang Long x ikut kitaorang.. sebab Pakngah dia dah bawa dia gi Sunway Carnival ngan Tasya... sib baik pakngah dia da bawak.. kalau x jenuh gak kami nak monitor abg Long yang tersangatlah noty tu..hehehe...



4 comments:

  1. harus la..mana tahan lama2 dok terperap kat umah..uwaaaaaaaaaa tepu otak nanti...

    ReplyDelete
  2. seyes FIDA kuruih.......jeles nie....
    hehheheheehehhe
    btoi-btoi mana nak tahan 44hr dok memerap....
    jgn macm saya habs ja pantg terus rabat MOto..ekkekeke lagik ganaih

    ReplyDelete
  3. hehehe.. Qaseh makin kiut lah! :D

    ReplyDelete
  4. Ni mesti kes dah boring dok kat umah selama dlm pantang nih....hi3..

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers