Wednesday, July 14, 2010

I'm Sorry !!!!!

Aku nak minta maaf byk2 kat kawan2 semua.... pasal ape erk aku nak minta maaf?????

Kerana.................

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


BANYAK HUTANG TAG YANG AKU X BAYAR LAGI...HUHUHUHU.....

Picture0044

Aku janji ngan korang..walau apa pon yang terjadi.. aku akan bayar jugak nanti...korang jangan ingat aku lupa tau....Jangan risau k.. hehehehe....


9 comments:

  1. huhuhu... ingt ape la td... :)

    ReplyDelete
  2. cik shinju: hehehe... suspen ke?

    ReplyDelete
  3. hehehehe.. akak hari tu dah langsai kan separuh.. nie pun masih tinggal beberapa gak lagi nie! :D

    ReplyDelete
  4. agak-agak kalau tak bayar hutang tag tu kena tanya kat akhirat tak?hehehe

    ReplyDelete
  5. Shu: sorry diterima....ha3....

    ReplyDelete
  6. Kak Neena : shu banyak lagi ni..hehe...

    ReplyDelete
  7. hahahaa..sib baik ingat hutang eh..kalau tak dah kena kejar dgn ah long..

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers