Friday, July 16, 2010

Aku Pon Nak Jugak !!!!!

Ape yang ko nak Cik Siti Shuhadah????

Aku dok pi jalan umah kawan2 blogger dok nampak jer ade cop mohor diorang dapat dari sultan negeri masing2.. aku jeles dowh... aku nak jugak... huaaaaaaaaaaaaaa..............

Tapi disebabkan Penang ni xde sultan.. makanya.. dengan bersusah payah aku pi merapat sembah Duli Yang Maha Mulia Sultan Pasola dari negara Pasir Berdengung tuk dapatkan cop mohor aku ni..hahahaha.....


P2271467-1

amacam??? cun x?? sekali 2 cop aku dapat....aku kasi "kiss" lagi kat korang tau !!!!

Pasni byk la keje aku nak mengEDITkan pic aku sebelum terpampang kat sini...hehehe...



10 comments:

  1. cam letih je pakai cap mohor ni, 2 kali keje...

    ReplyDelete
  2. yeayyyyy..da tepek da...hehe..

    To Adia,
    btl la tu,keje 2 kalikan,tp sebagai nk protect gambo,rasenye org cm x letih kut..hehe

    ReplyDelete
  3. ops..ade lgi komen terciciq..hehe..
    bile pasola dpt sultan ye..hahahaha..

    ReplyDelete
  4. Shuuuuu...

    cantik watermark...
    tempah kat blog mane?
    yun baru nk blajar2 wat sdiri...
    heheh...ntah bila siap..

    ReplyDelete
  5. memang cun..hehe. buat untuk aku sekali boleh tak?haha

    ReplyDelete
  6. suka yang ada lips tu..sexy gitew!!awww!!

    ReplyDelete
  7. chanteq2....sampai 2 tu shu...

    ReplyDelete
  8. camne nk wat cop mohor ni, shu..

    tolong ajar...

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers