Friday, July 9, 2010

Rindu Sangat !!!!!!!!!

Tetiba jer aku rasa rindu sangat kat anak2 sedara aku.... nape erk..
tetiba jer ni.... aku pon heran !!!! rasa cam nak balik sekarang jugak nak pi ngadap anak2 sedara aku ni.... huhuhuhuhu...

tolong!!!!!!!!!!!!


P7022393


P7022392


P7022395


P7022396


P7022405

Maksu Rindu sgt2 kat korang!!! huhuhuhuhuhu.... apekah?????

11 comments:

  1. mak su..mak su....hahahaha...si gegirl tu lawa la senyum dia..rambut curly dia...dan x leh tahan pipi dia..rasa nak gigit jer.....

    ReplyDelete
  2. tu dia aihhh...
    tu baru anak sedara...
    klu anak sdiri nt xkan nk bwk p opis kot? ;)

    ReplyDelete
  3. kiut nya anak saudara tu .. sekiut mak saudaranya !

    ReplyDelete
  4. biasalah tu dear... ade masa memang kite akan teringatt sangatt kat budak2 kann!

    ReplyDelete
  5. lady pun kadang2 rindu ngan anak2 buat esp bila lama tak jumpa huhu..

    ReplyDelete
  6. cik shinju: tu la..tu baru ank sedara... klu anak sendiri nanti jenuh la..hehe...

    ReplyDelete
  7. Lisa @ Suria: jenuh la maksu dia no... si gegurl tu nama dia Tasya... baru 6 tahun..tp, pandai dah nak melaram...

    ReplyDelete
  8. al-lavendari: yeke secute maksu dia...hahahaha..kembang bermangkuk2 dah ni..hehe...

    ReplyDelete
  9. Kak Neena : Betul kan... rasa cam nak pi gomoi2 diorang..hehe...

    ReplyDelete
  10. Lady: Cian lady..dah la jauh kan..huhu...

    ReplyDelete
  11. Shu: yg pompuan pict atas skali tuh mmg mcm muka shu..

    ReplyDelete

Comment seikhlas-ikhlasnye k.. xmo plastic2... InsyaAllah... Anda akan diberkati...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥♥♥ Tinggalkan Nama & Link Anda Disini Yer ♥♥♥

♥♥♥ Usia Blog Ni... ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers